Kärleken till en apelsinkrokant.

Känns som att min feber aldrig vill ge sig!
Har ändå varit i skolan idag, men allt vi lärde oss under eftermiddagen kändes som en enda blurrig röra.
Jag kunde nästan känna hur febern steg grad för grad!
Känns lite snurrigt att ha tenta nästa vecka men jag hoppas det går bra ändå.

Igår provade jag för första gången mitt senaste bodybutter från I Love.. och det var helt fantastiskt. Inte är jag särskilt förvånad över det, jag älskar deras produkter.
Mitt senaste har dock en särskild doft av karamell, choklad och apelsin något som har gjort att jag det senaste dygnet gått och tänkt på choklad, choklad och återigen choklad.
Det doftar precis som favoritchokladen Apelsinkrokant, min stora kärlek från marabou!


Åh. Kanske, kanske skulle man stilla sitt begär och gå och köpa sig en?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0