In the name of art och lite nästäppa på det.

Igår spenderade jag dagen hos Brandon och Nanne. Som jag älskar att hälsa på dem! Deras hus är så mysigt och trots att det är "slottskallt" som vi så fint kallade det så fylls man alltid av värme när man är där.

Vi satt och pratade bort några timmar och sedan modellade jag ett par timmar, återigen en ny tavla på gång och det är fortfarande lika fascinerande att få vara med i processen!
Folk frågar mig ofta om jag inte tycker det är obehagligt eller olustigt men jag reflekterar verkligen inte över att jag visar så mycket av mig, det är för arbetets skull, för tavlorna, för konsten.
Jag tänker inte på det eftersom det inte är det som det handlar om.


Jag delar med mig av några bildexempel för hur det kan gå till när jag modellar, hur det ser ut. Om någon som läser detta är sugen på att prova på så kan ni mejla till Brandon Kralik på facebook! Han är ofta öppen för att möta nya modeller, både kvinnor och män! Det är verkligen roligt, bland det bästa jag har vågat ge mig in på! Första gången kändes det ju verkligen jättekonstigt, men som sagt så har det gått några år och nu reflekterar jag inte över det längre, det är bara roligt. Dessutom är det något av en egoboost!


För övrigt har helgen bjudit på en förkylning som kommit smygande under senaste dygnet.
Försökt bota det med Onepiece, te med massa hååning i och levande ljus men inte blir jag bättre av det.
Provar att bota det med sömn istället!


Each one has to find his peace from within.
And peace to be real must be unaffected by outside circumstances. -Mohandas Gandhi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0