Tack 2011!

Det är fruktansvärt vad man hinner bli bortskämd under mellandagarna, för imorse när jag skulle stiga upp vid fyra igen så ville jag verkligen inte alls.
Jag ville sova mååånga timmar till!
Men det är bara att bita ihop, är ju faktiskt bara ett halvår kvar till semestern!

Men det var lite segt såhär en tisdag efter nyårsafton, jag hade gärna haft ett par dar till på mig att piggna till efteråt! Aftonen var iallafall storslagen, ett riktigt bra slut på ett riktigt bra år!
Ska ärligt erkänna att förra vintern var riktigt jobbig, mina bröstsmärtor tröttade ut mig och gjorde mig rätt så deprimerad, jag var alltid trött för att jag aldrig kunde sova riktigt och jag ville nästan bara få vara hemma och vila för då gjorde det inte lika ont.
Idag är jag nästintill frisk, jag får fortfarande ont vid för mycket ansträngning men jag tar lite åt gången och repar mig!
Förra vintern minns jag att jag inte kunde skratta utan att det kändes som knivhugg i bröstet, jag är så glad över att det gått över och att det inte är så nu, med tanke på allt roligt jag haft sen det blev bättre!

2011 kickade 2010s ass och jag bara vet att 2012 kommer bli bättre!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0