I live for the weekends

Åh måndagen är nästan slut! Det betyder att det bara är en tisdag, en onsdag och en torsdag kvar innan det är fredag igen och hur bra är inte det?!

Jag hade en ruggigt fin helg, som började med en fruktansvärt bra fredag! Lite mysig rundvandring på a6 och ikea under dagen och sedan for jag till Hanna där vi piffade till oss lite och fixade till presenten till Helena som firade examen!
Vi klippte ut ett eget kort från en baginbox som på sätt och vis hörde ihop med gåvan och fixade till kartongbiten med en tändare, lite tusch&papper och fniss!
Det blev riktigt bra, Hurra för Helena!
Därefter blev det såklart finkväll med mycket firande och skålande hemma hos Helena och Micke och lite utgång på stan efter det. Måhända Januaris bästa kväll?!

Resterande del av helgen var planerat att jag skulle plugga lite inför tentan som jag har på onsdag, men inget plugg blev av och hela dagen har jag tänkt att jag borde plugga när jag kommer hem från jobbet.
Men inte har jag pluggat något ännu inte. Det känns som att jag har rätt bra koll ändå, ska bara gå igenom alla formler en gång till nu under kvällen så jag inte räknar fel på onsdag.



Kvällens pluggmusik är nya albumet från mind.in.a.box! Jag älskar det, vill påstå att det är deras bästa hittills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0