Det där med att bokreafynda om sin egen släkt

Efter en väldigt givande skoldag, ledd av en fascinerande och inspirerande magister, rände jag ner till Bokia i jakt på böckerna han tipsade om. Tyvärr var man tvungen att beställa dem så det blev inget med det men sällan kan jag gå i närheten av en bokrea utan att införskaffa mig något nytt att läsa.
Nere i bokaffären fastnade jag för första boken jag fick syn på då jag direkt kände igen namnet Piper.


Jag hittade en biografi om min mormors farmors mormors farfars farföräldrar.
Jag älskar när jag hittar nytt att läsa om släktingar och Carl och Christina har jag aldrig läst om innan, så nu ska jag lägga mig och läsa tills jag somnar.
Med risk för att ha sovit för lite imorgon när jag vaknar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0