Use somebody

Fortfarande sjuk, men idag mår jag bättre än igår iallafall, det är ju alltid nåt!

Har suttit och myst med en varma koppen och funderar just nu på vad jag ska göra härnäst. Jag hatar att vara sjuk och inte kunna göra något.
Jag borde verkligen diska så kanske ska jag ta tag i det och sedan gå och vila igen?
Borde verkligen ta mig till apoteket med, men då måste jag ta mig ur pyjamasen och dra på mig riktiga kläder och dessutom ta mig ut i den fuktiga kylan.
Ack o ve!

Har för övrigt insett att den där listan som jag lät mig övertalas till att göra går riktigt segt.
Så spännande var den ju inte direkt, jag glömmer bort att skriva efter den. Men ska försöka skärpa mig så jag blir av med det, jag har ju bestämt mig att jag skulle slutföra den så då får jag se till att göra det med.


Dagens låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0