Men det är aliens säger jag ju!

Läste både på Aftonbladet och Expressen om lustiga företeelser på vår jord, fågeldöden har skett i år igen och ett helt stim med sill har fått för sig att stranda i Norge.

För ett år sen skrev jag en förklaring till fågeldöden (klicka gärna på länken och läs sanningen!) eftersom forskarna försöker tuta i alla att det är fyrverkeriernas fel. Bullshit säger jag.
Det är fortfarande aliens som far runt med sina avocadofarkoster! Lite kanske det är fyrverkeriernas fel ändå för jag börjar ana att dessa aliens tar fina fyrverkerier som ett välkomnande.
Men hur förklarar man då att ett gäng fiskar strandat i Norge?
Aliens!
De undersöker förmodligen vårat vatten, kollar phvärden och sådana grejer så de får koll på huruvida de faktiskt skulle kunna leva här om de tog över våran jord och det var då de skövlade upp de stackars fiskarna! Väl i vatten gjorde de förstås en tunnel också för att kolla läget på jordkärnan och därmed förklaras det katastrofala jordraset som ungefär samtidigt ägde rum i Norge.
Varför är det ingen annan som ser kopplingen och fattar att det är aliens!? Det är ju uppenbart! Det förklarar allt!
Som alla dessa stormar och orkaner som viner runt hela tiden! De kommer ju av draget av moderskeppet!

Det skulle även kunna förklara hur det kommer sig att jag för en timme sen hade en dajm och nu är den borta! Puts väck, bara pappret kvar! Självklart var den en lömsk alien som smög in och åt upp den för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0